درمان فیستول مقعد با لیزر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درمان فیستول مقعد با لیزر
نوشته شده در چهار شنبه 23 آبان 1397
بازدید : 514
نویسنده : مرجان پارسا

درمان فیستول مقعد با لیزر

 

برخی از روش های درمان فیستول مقعد

همانطور که گفته شد، درمان فیستول مقعد با لیزر روش درمان مطمئنی است. اما برای بالا بردن اطلاعات بیماران در اینجا به برخی دیگر از روش های درمان این بیماری اشاره می کنیم:

فیستولوتومی

فیستولوتومی یا همان جراحی فیستول مقعدی رایج ترین روش درمان فیستول مقعدی است. در این روش برشی به بزرگی کانال فیستول مقعدی ایجاد می شود. این روش یک روش کاملا تهاجمی است و دوره نقاهت پس از جراحی نسبت به روش درمان با لیزر بسیار طولانی است.

فلپ پیشرفته

روشی برای بستن کانال فیستول مقعدی است. در این روش با استفاده از بخشی از بافت رکتوم یا پوست اطراف مقعد، فلپ ایجاد می شود. از این فلپ کمک گرفته و ترمیم فیستول صورت می گیرد .در این روش هم نیاز به برش عضله اسفنکتر است اما میزان برش نسبت به روش قبل کمتر است. درمان فلپ پیشرفته مناسب افرادی است که انجام عمل فیستولوتومی در آنها، احتمال ابتلا به بی اختیاری مقعدی را افزایش می دهد.

تکنیک ستون

در این روش یک نخ مخصوص را وارد کانال فیستول مقعدی می کنند. این نخ به مدت چندین هفته در کانال باقی می ماند و باعث تخلیه کامل عفونت از فیستول می شود. این روش هم مانند روش فلپ پیشرفته مناسب افرادی با ریسک بالا در ابتلا به بی اختیاری است.

درمان فیستول مقعدی به روش VAAFT

روشی جدید، مطمئن و بدون درد با مزایای فراوان برای درمان بیماری فیستول مقعدی. برای اطلاعات بیشتر به مقاله درمان فیستول مقعدی به روش VAAFT مراجعه کنید.

منبع:  بیچشک






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: